Studiomoda
14,10%
Return On Ad Spend year-on-year
5%
Return On Ad Spend year-on-year
57%
Return On Ad Spend year-on-year
Meta Ads
Pinterest Ads
Strategie
Consultancy
All
Want the same results?
You know what to do
Uniek high-end design voor elke moderne interieurstijl

Een stukje achtergrond  

Studiomoda is een interieurmerk dat om je leefruimte geeft. Het biedt stijlvolle en functionele meubels en accessoires met een unieke touch, ontworpen om je huis te transformeren en een persoonlijke sfeer te creëren. De kern van het merk is oprechte zorg voor hun klanten - het verbeteren van wooncomfort en ervoor zorgen dat ze trots zijn op hun interieur. Studiomoda sloot zich bij ons aan in april 2023.

De resultaten

Hier zijn de 3 stappen die we hebben genomen om de gemiddelde account Return On Ad Spend (ROAS) met ruim 14% te verhogen in de eerste 8 maanden, en tegelijkertijd de kosten om een nieuwe klant te werven met 20% te verlagen.

  • We lanceerden advertenties op Meta en Pinterest om mensen aan te moedigen zich te binden aan het merk en uiteindelijk tot aankoop over te gaan.
  • We voerden prestatietests uit op creatieve inhoud en invalshoeken om de beste doelgroepen te identificeren en onze doelstellingen te bereiken.
  • Binnen de sales funnel voor nieuwe klanten informeerde Studiomoda haar community over het merk en de kernwaarden. Dankzij de demografie waarop Studiomoda zich richt, bouwden we een betrokken gemeenschap op die ons verhaal deelde en nieuwe klanten aantrok die in het merk geloven.

Door onze campagnes op Meta en Pinterest te implementeren, steeg de omzet uit verkoopstrategieën aanzienlijk. We richtten ons op het testen van diverse advertenties en creëerden 15 verschillende advertentievarianten, waaronder review ads, hoogwaardige productie en headline-ads. Deze formaten waren gebaseerd op trends en onze eigen bevindingen. We vereenvoudigden alle onderdelen en introduceerden aantrekkelijke sales gerichte advertenties om de werving van nieuwe klanten te versnellen.

Dit alles heeft geresulteerd in een gemiddelde order stijging van ruim 76% en daarboven op een stijging van de gemiddelde orderwaarde van ruim 12%.

Uniek high-end design voor elke moderne interieurstijl

Een stukje achtergrond  

Studiomoda is een interieurmerk dat om je leefruimte geeft. Het biedt stijlvolle en functionele meubels en accessoires met een unieke touch, ontworpen om je huis te transformeren en een persoonlijke sfeer te creëren. De kern van het merk is oprechte zorg voor hun klanten - het verbeteren van wooncomfort en ervoor zorgen dat ze trots zijn op hun interieur. Studiomoda sloot zich bij ons aan in april 2023.

De resultaten

Hier zijn de 3 stappen die we hebben genomen om de gemiddelde account Return On Ad Spend (ROAS) met ruim 14% te verhogen in de eerste 8 maanden, en tegelijkertijd de kosten om een nieuwe klant te werven met 20% te verlagen.

  • We lanceerden advertenties op Meta en Pinterest om mensen aan te moedigen zich te binden aan het merk en uiteindelijk tot aankoop over te gaan.
  • We voerden prestatietests uit op creatieve inhoud en invalshoeken om de beste doelgroepen te identificeren en onze doelstellingen te bereiken.
  • Binnen de sales funnel voor nieuwe klanten informeerde Studiomoda haar community over het merk en de kernwaarden. Dankzij de demografie waarop Studiomoda zich richt, bouwden we een betrokken gemeenschap op die ons verhaal deelde en nieuwe klanten aantrok die in het merk geloven.

Door onze campagnes op Meta en Pinterest te implementeren, steeg de omzet uit verkoopstrategieën aanzienlijk. We richtten ons op het testen van diverse advertenties en creëerden 15 verschillende advertentievarianten, waaronder review ads, hoogwaardige productie en headline-ads. Deze formaten waren gebaseerd op trends en onze eigen bevindingen. We vereenvoudigden alle onderdelen en introduceerden aantrekkelijke sales gerichte advertenties om de werving van nieuwe klanten te versnellen.

Dit alles heeft geresulteerd in een gemiddelde order stijging van ruim 76% en daarboven op een stijging van de gemiddelde orderwaarde van ruim 12%.

Want the same results?
You know what to do

Meer case studies