Studiomoda is een interieurmerk dat om je leefruimte geeft. Het biedt stijlvolle en functionele meubels en accessoires met een unieke touch, ontworpen om je huis te transformeren en een persoonlijke sfeer te creëren. De kern van het merk is oprechte zorg voor hun klanten - het verbeteren van wooncomfort en ervoor zorgen dat ze trots zijn op hun interieur. Studiomoda sloot zich bij ons aan in april 2023.
Hier zijn de 3 stappen die we hebben genomen om de gemiddelde account Return On Ad Spend (ROAS) met ruim 14% te verhogen in de eerste 8 maanden, en tegelijkertijd de kosten om een nieuwe klant te werven met 20% te verlagen.
Door onze campagnes op Meta en Pinterest te implementeren, steeg de omzet uit verkoopstrategieën aanzienlijk. We richtten ons op het testen van diverse advertenties en creëerden 15 verschillende advertentievarianten, waaronder review ads, hoogwaardige productie en headline-ads. Deze formaten waren gebaseerd op trends en onze eigen bevindingen. We vereenvoudigden alle onderdelen en introduceerden aantrekkelijke sales gerichte advertenties om de werving van nieuwe klanten te versnellen.
Dit alles heeft geresulteerd in een gemiddelde order stijging van ruim 76% en daarboven op een stijging van de gemiddelde orderwaarde van ruim 12%.
Studiomoda is een interieurmerk dat om je leefruimte geeft. Het biedt stijlvolle en functionele meubels en accessoires met een unieke touch, ontworpen om je huis te transformeren en een persoonlijke sfeer te creëren. De kern van het merk is oprechte zorg voor hun klanten - het verbeteren van wooncomfort en ervoor zorgen dat ze trots zijn op hun interieur. Studiomoda sloot zich bij ons aan in april 2023.
Hier zijn de 3 stappen die we hebben genomen om de gemiddelde account Return On Ad Spend (ROAS) met ruim 14% te verhogen in de eerste 8 maanden, en tegelijkertijd de kosten om een nieuwe klant te werven met 20% te verlagen.
Door onze campagnes op Meta en Pinterest te implementeren, steeg de omzet uit verkoopstrategieën aanzienlijk. We richtten ons op het testen van diverse advertenties en creëerden 15 verschillende advertentievarianten, waaronder review ads, hoogwaardige productie en headline-ads. Deze formaten waren gebaseerd op trends en onze eigen bevindingen. We vereenvoudigden alle onderdelen en introduceerden aantrekkelijke sales gerichte advertenties om de werving van nieuwe klanten te versnellen.
Dit alles heeft geresulteerd in een gemiddelde order stijging van ruim 76% en daarboven op een stijging van de gemiddelde orderwaarde van ruim 12%.