Het doel van The Woodtub is een spa te creëren die stijl combineert met toegankelijkheid, terwijl de hoogste kwaliteitsnormen worden gehandhaafd. Bij The Woodtub geloven ze dat ontspannen eenvoudig moet zijn. Daarom streven ze naar een wereld waarin ontspanning een dagelijks plezier is. De houtgestookte hot-tubs zijn altijd klaar voor gebruik en dragen bij aan een gevoel van welzijn.
Hier zijn de drie stappen die we hebben genomen om het aantal offerteaanvragen in de eerste 30 dagen met 310% te verhogen:
Stap 1: 360-graden analyse als startpunt
Bij The Woodtub begonnen we met een uitgebreide analyse van zowel interne als externe factoren. We bepaalden eerst de tone of voice, expressie en positionering om ervoor te zorgen dat alle creatieve beslissingen consistent waren en extern aansloten bij het merk van The Woodtub.
Stap 2: Resultaat- en USP-gedreven statische advertenties
We ontwikkelden een reeks statische advertenties gericht op specifieke uitkomsten en unieke USP's. Het product van The Woodtub bood ons veel mogelijkheden om mee te werken:
We testten deze invalshoeken om statische concepten te creëren met headliner-stijl advertenties, Us vs. Them-advertenties en USP-advertenties.
Stap 3: Testen, leren en opschalen
We lanceerden de advertenties, verzamelden inzichten en verhoogden het advertentiebudget voor winnende campagnes. Zoals bij al onze accounts, zorgen we ervoor dat we een geïntegreerde accountstructuur behouden en aparte creatieve testomgevingen opzetten om duidelijke data te verzamelen en te analyseren.
Door deze stappen te volgen, hebben we aanzienlijke groei gerealiseerd in het aantal offerteaanvragen voor The Woodtub.
Het doel van The Woodtub is een spa te creëren die stijl combineert met toegankelijkheid, terwijl de hoogste kwaliteitsnormen worden gehandhaafd. Bij The Woodtub geloven ze dat ontspannen eenvoudig moet zijn. Daarom streven ze naar een wereld waarin ontspanning een dagelijks plezier is. De houtgestookte hot-tubs zijn altijd klaar voor gebruik en dragen bij aan een gevoel van welzijn.
Hier zijn de drie stappen die we hebben genomen om het aantal offerteaanvragen in de eerste 30 dagen met 310% te verhogen:
Stap 1: 360-graden analyse als startpunt
Bij The Woodtub begonnen we met een uitgebreide analyse van zowel interne als externe factoren. We bepaalden eerst de tone of voice, expressie en positionering om ervoor te zorgen dat alle creatieve beslissingen consistent waren en extern aansloten bij het merk van The Woodtub.
Stap 2: Resultaat- en USP-gedreven statische advertenties
We ontwikkelden een reeks statische advertenties gericht op specifieke uitkomsten en unieke USP's. Het product van The Woodtub bood ons veel mogelijkheden om mee te werken:
We testten deze invalshoeken om statische concepten te creëren met headliner-stijl advertenties, Us vs. Them-advertenties en USP-advertenties.
Stap 3: Testen, leren en opschalen
We lanceerden de advertenties, verzamelden inzichten en verhoogden het advertentiebudget voor winnende campagnes. Zoals bij al onze accounts, zorgen we ervoor dat we een geïntegreerde accountstructuur behouden en aparte creatieve testomgevingen opzetten om duidelijke data te verzamelen en te analyseren.
Door deze stappen te volgen, hebben we aanzienlijke groei gerealiseerd in het aantal offerteaanvragen voor The Woodtub.