Woodtub
310%
Toename offerteaanvragen in 30 dagen
Meta Ads
Strategie
Consultancy
All
Want the same results?
You know what to do
Ontspannen op een ander niveau met gemak & kwaliteit

Een stukje achtergrond

Het doel van The Woodtub is een spa te creëren die stijl combineert met toegankelijkheid, terwijl de hoogste kwaliteitsnormen worden gehandhaafd. Bij The Woodtub geloven ze dat ontspannen eenvoudig moet zijn. Daarom streven ze naar een wereld waarin ontspanning een dagelijks plezier is. De houtgestookte hot-tubs zijn altijd klaar voor gebruik en dragen bij aan een gevoel van welzijn.

De resultaten

Hier zijn de drie stappen die we hebben genomen om het aantal offerteaanvragen in de eerste 30 dagen met 310% te verhogen:

Stap 1: 360-graden analyse als startpunt

Bij The Woodtub begonnen we met een uitgebreide analyse van zowel interne als externe factoren. We bepaalden eerst de tone of voice, expressie en positionering om ervoor te zorgen dat alle creatieve beslissingen consistent waren en extern aansloten bij het merk van The Woodtub.

Stap 2: Resultaat- en USP-gedreven statische advertenties

We ontwikkelden een reeks statische advertenties gericht op specifieke uitkomsten en unieke USP's. Het product van The Woodtub bood ons veel mogelijkheden om mee te werken:

  • Duidelijke merk-USP’s
  • Klanten oplossingen bieden voor concrete pijnpunten vanuit de markt
  • Hun ervaring, tevredenheid en levenskwaliteit verbeteren

We testten deze invalshoeken om statische concepten te creëren met headliner-stijl advertenties, Us vs. Them-advertenties en USP-advertenties.

Stap 3: Testen, leren en opschalen

We lanceerden de advertenties, verzamelden inzichten en verhoogden het advertentiebudget voor winnende campagnes. Zoals bij al onze accounts, zorgen we ervoor dat we een geïntegreerde accountstructuur behouden en aparte creatieve testomgevingen opzetten om duidelijke data te verzamelen en te analyseren.

Door deze stappen te volgen, hebben we aanzienlijke groei gerealiseerd in het aantal offerteaanvragen voor The Woodtub.

Ontspannen op een ander niveau met gemak & kwaliteit

Een stukje achtergrond

Het doel van The Woodtub is een spa te creëren die stijl combineert met toegankelijkheid, terwijl de hoogste kwaliteitsnormen worden gehandhaafd. Bij The Woodtub geloven ze dat ontspannen eenvoudig moet zijn. Daarom streven ze naar een wereld waarin ontspanning een dagelijks plezier is. De houtgestookte hot-tubs zijn altijd klaar voor gebruik en dragen bij aan een gevoel van welzijn.

De resultaten

Hier zijn de drie stappen die we hebben genomen om het aantal offerteaanvragen in de eerste 30 dagen met 310% te verhogen:

Stap 1: 360-graden analyse als startpunt

Bij The Woodtub begonnen we met een uitgebreide analyse van zowel interne als externe factoren. We bepaalden eerst de tone of voice, expressie en positionering om ervoor te zorgen dat alle creatieve beslissingen consistent waren en extern aansloten bij het merk van The Woodtub.

Stap 2: Resultaat- en USP-gedreven statische advertenties

We ontwikkelden een reeks statische advertenties gericht op specifieke uitkomsten en unieke USP's. Het product van The Woodtub bood ons veel mogelijkheden om mee te werken:

  • Duidelijke merk-USP’s
  • Klanten oplossingen bieden voor concrete pijnpunten vanuit de markt
  • Hun ervaring, tevredenheid en levenskwaliteit verbeteren

We testten deze invalshoeken om statische concepten te creëren met headliner-stijl advertenties, Us vs. Them-advertenties en USP-advertenties.

Stap 3: Testen, leren en opschalen

We lanceerden de advertenties, verzamelden inzichten en verhoogden het advertentiebudget voor winnende campagnes. Zoals bij al onze accounts, zorgen we ervoor dat we een geïntegreerde accountstructuur behouden en aparte creatieve testomgevingen opzetten om duidelijke data te verzamelen en te analyseren.

Door deze stappen te volgen, hebben we aanzienlijke groei gerealiseerd in het aantal offerteaanvragen voor The Woodtub.

Want the same results?
You know what to do

Meer case studies